så där ja !

nu har jag varit och solat med matilda'p och de var phett skönt kan jag ju med ge ! vi ides inte gå så vi tog bussen , men iaf i helgen eller ja igår så var ju jag och kompisarna på disco och kan ju säga på en gång att det SÖG det var typ bara 97or och 96or där så vi drog nästan med en gång ! vi for till tasty och åt sen kom hannas mamma och hämtade oss och då for vi till statiol och köpte cola sen så sov jag hos moa och vi hade de mycke trevligt vi pratade mycke och spelade kort ;) de var super mysigt ! iaf idag på dagen så skulle jag hjälpa pappa med massa saker men han orkade inte för han mådde dåligt typ så då följde jag med moa och hennes mamma på pris utdelning det tog typ 20min sen så skjutade de hem mig , ja sen har de inte hänt så mycke ;D



      på discot ! love u ladies!♥


hahah , hanna moa stina&elin ! ♥big love♥


                 elin&moa !<3333333333333


                     du är speciell !♥


   stina elin&moa , mina skönheter !


       du är underbar gumman ! <3


 på tasty ! haha älskling ! <3


   idag på pris utdelningen ;D älskar er !<3


Kommentarer
Sara säger:

Jaså, du hade ju inga pengar?

2010-03-28 | 23:27:34
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/
stinaaaaaaaa säger:

ditt mongo fan va jag är ful du är taskig ;(

2010-03-29 | 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback