hata ungomens hus !

ja rubriken säger ju allt ! som behandlar ungomarna där som skit ! nu ska jag inte nämna några namn men folk vet vilka ni är ! man gör bara inte så mot ungdomar ! asså seriös vet inte ni hur man behandlar dom ! eller vad är erat problem ! så jag säger det nu till er ungdomar ! gå snälla inte dit . eller om ni vill höra kommentarer hit&dit så fort ni kommer in genom dörren så visst gå dit men inte jag iaf ! vill inte vara där . har varit där i kanske två år i rad jag och sara hela tiden var vi där ! och det var kul men folk slutade komma dit och de blev svin drygt ! så jag DISSAR uh = ungdomens hus helt och hållet ! usch !


    inne på uh !


  inne och utanför ! uh i lule ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback