kom just hem ...

jaa . hela kvällen har jag tillbringat med stina och sen har vi varit med matilda&julia! ett tag och sen sara&fredrik ett tag . och de var lika trevligt med dom alla ! hehe . vet ni jag tyckte det luktade illa när jag satt brevid sara också upptäckte jag att de var en papperskorg brevid mig så luktade jag i den hahahaha . jag är sär jag vet :) nej men kvällen har varit riktigt nice ! åkte bil med emil sofie syster stina och sen kom jennifer !
det var helt ok ;) haha mycke pojkar som skriker till en som tex " flächa röven snygging" haha pojkar små:)


jag pissar . haha de synns inte som tur är ! ;)


bjuder ! :)


<3333333333333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback