matilda'p

har precis snackat med matilda'p i 1timma 40min och 2sekunder ! loveit ;) hon lyssnar verkligen på en om man har problem eller bara vill prata om nå som inte stämmer ! kan verkligen säga med en gång att hon är en äkta vän ! minns då vi var bästavänner , de var tider de man vill bara spola tillbaka tiden ! men hon kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta och en av mina bästavänner ! love you sunshine . som vi alltid sa förut älskar dig bästavän&sis !♥



 vill lägga ut en massa bilder som vi var oseriösa på
men tror inte att du kommer bli så glad så så de skiter vi i !


men den där iaf . haha innan våran basket träning!
svin gammal bara så ni vet . två år sen !
 så klaga för fan inte !
          love you lady !♥

Kommentarer
matildaPPPP säger:

HAHHAHAHHAH, BILDERNA!!!

jag älskar dig elin, du är bäst :)<3

2010-05-02 | 23:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback