random

4 saker jag ser fram emot:

- hertsöträsk
-SOMMARLOV
- städa mitt rum naken
- vara med sara öhman nilsson :'D♥

4 saker som irriterar dig:

- dagen efter att man har rakat sig i ****** så får man stubbbb
- att godis äre bästa som finns
- att mina helt nya leggings alltid ska gå sönder
- att jag inte orkar blogga ...

4 saker jag säger ofta:

- jävla fan
- skojar du?
- lägg ägg
- oj shit !

4 saker jag gör varje dag:

 - sitter vid datorn
- kramar någon !
- kissar
- äter

4 saker jag har med mig jämt:

- mobil
- kamera oops min är trasig !
- min väska som väger ett ton typ .
- kondom, just in case hehe

4 saker jag rör varje dag:

- stina
- dator
- mamma
- mobil

4 saker jag värderar högt:

- vatten
- mat och godis
- pengar
- människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback