Godmorgon !

hej bloggen !


nu har jag vaknat upp till ett ny liv . och jag är rätt så pigg bra va? ;) ´jag sitter just nu och dricker youghurt (stavning) haha orkar inte googla ;) . men iaf anledningen till att jag inte har blogat är för att jag inte hittar mina jävla kamera laddare och utan batteri kan jag int he dom på datan så de suger men ska söka ännu mer idag ! men jag var ju på idol genrepet i torsdags och de var så jävla magiskt och jag svär de var GYMT! så jag tänkte ladda upp två bilder från de ;)


JUST NU !


GEIR!♥


snygg daniel ! haha han började skratta för en sak ;)♥

Kommentarer
stajna säger:

tycker du borde blogga om de som hände imorse som du inte kmr ihåg ;)<3

2010-11-15 | 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback