fuck life..

väntar bara just nu på att mina skor ska komma . vill verkligen ha dom NUUU! haha jag har beställt tre par från skopunkten och jag hoppas att jag blir nöjd men de tror jag verkligen att jag blir . men ikväll har jag sätt film med stina&cissi vi skulle se med daniel med men han blev svin sur och började kalla mig&stina feta och cissi massa saker också . han drog hem så de blev inge film för honom , så jag blev as arg åde för vi hade fan inte gjort nånting osv ! vi sa till varandra att våran vänskap var slut och allt . men sen så visade de sig att han inte alls mår bra så då gick de ut över oss ! han sa att vi skulle sancka om de imorgon isället osvosv , men vi sa att de inte var accseptabelt de han sa , han bröt typ ihop och sa att de inte alls var nå fel på oss osv .


men jag börjar verkligen förstå vad folk tycker om mig nu , så fort jag bårkar med nån så säger de att jag är fet och jag vet att dom tycker de . men när vi blir vänner igen tycker de helt plötsligt inte alls de . och jag har verkligen börjat ta åt mig om de folk säger om mitt utseénde speciellt om hur jävla fet jag är . för jag vet att folk tycker de . de vill inte bara säga de för att verka "snälla" de är så de vet jag .men jag antar att jag får leva med de ! att jag ser ut som jävla mount everest de är bara att inse de.

 jag önskar bara att mormor var här nu jag behöver henne nu.....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback