Godmorgon !

hej bloggen !

åh kan detta fortfarande inte bara en dagboksblogg?:( whatever ! igår var jag med matilda emelie stina&hanna vi var i soprthallen och spelade basket de var fett ! haha sen satt vi och pratade ganska mycke om typ allt ! ganskla djupt åde .. men de är skönt att få prata ut ibland som på elida båten så pratde vi ett gäng tjejer om hur jävla piss vi har mått en gång i tiden osv ! och ebba hon pratade jag med väldigt djupa samtal ! så jävla skönt de kan vara att bara sitta ett gäng fina tjejer eller bara några och bara GRÅTA ut ! så jävla skönt de kan vara ! för alla förstår hur man känner osvosv ! men nu ska jag snart äta . igår när klockan var typ 10 gick vi till coop sen hanna men stina följde inte med då kom emma ist ! de var najs vi var där till kvart över 1 eller jag iaf ! vi bor ju grannar så de är lungt ;) men nu kommer snart outfit osv vi hörs sen



loveu!


Kommentarer
ebba säger:

åh sakna elida lägret!

du kan alltid prata med mig om du vill annars elin <3

2010-11-01 | 18:42:23
Bloggadress: http://typebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback