sorligt

daniel hjelm .såhär är de ! så länge du tänker bara så jävla dryg och taskig med mig stina och cissi ! så är jag fan inte en snäll vän mot dig . fattar du att jag sitter kvällar hemma och gråter helvetet lös för att du säger hela tiden att jag är så jävla fet , ful & äcklig !de är inte bara jag som tycker att du har blivit dryg som fan utan ALLA i din klass de är förfan illa huru ! du har blivit dryg men de är SÅKLART inte för att du är tsm med moa . moa är en jävligt fin människa och INTE dryg vilket du är ! du är sur och du är otrevlig . fattar du inte att de sårar jävligt mycke de du säger inte bara till mig utan till mina vänner med . nu vill du ju inte vara min vän längre men vet du vad jag bryr mig inte mer för FALSKA vänner behöver man fan inte !och de är bara synd om dig för du förlorar alla dina vänner när du gör såhär , du var min bästa vän men nu vetefan om du ens betyder nånting mer. den dagen du har blivit mogen och dissat din dryghet då får du gärna komma tillbaka till mig som en bra vän !






















du var min bästaste bästaste fucking vän !♥

Kommentarer
Sara säger:

Alltså är han totalt dum i huvudet eller? han borde ju förfan tänka sig för lite innan han säger något iaf. Jag ringer dig ikväll gumman<3

2010-10-30 | 22:20:34
Bloggadress: http://ssaraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback