jag vet jag vet..

min uppdatering har varit KASS ! haha men nu ska jag sätta igång igen men kanske inte ofta eftersom jag har skola och läxor osvosv ! men ska iaf göra ett försök de lovar ja . men nu kommer ett bildbomb :D sen hur de blev då jag klippte mig idag är super nöjd !


jak elskar daj!



jag älskar mer än vad ni anar ni betyder så fruktansvärt
mycke för mig och jag mernar verkligen de . de är
absolut obeskrivligt . kan lita på er till 100%
och ni är bara bäst fyfan vad ni är bra biitches ♥
äkta vänner rostar ALDRIG




simon & emil på matten


<3


såjävlafinduär!


haha du&sillen är bara för bra love you !


är så jävla glad att jag och cissi träffade denna fina
underbara , roliga , härliga sötaste tjejen du betyder verkligen♥


jobb i fiket !


du är underbar!


ego


bästavän igenom allt du är den som gör mig stark!


julia lundbäck! saknar dig som fan . men de sågs ju förra helgen
och du kommer ju till club nordic ! fan vad vi alla tjejer kommer ha
kul . alltså de är så sjukt att man först när du har flyttat att
man inser hur mycke man tycker om dig ! de är sjukt alltså
alla saknar dig love you!


matilda du är underbar min fina vän!


moa ! jag saknar dig kom till lule nudå ! haha alltid lika kul
med dig gumman<3


glad att vi fortfarande är vänner . du är verkligen en fin
människa de ska du veta sara love u.


allt har varit lite si&så de har varit tjaffs och
dittan&dattan men
de löser alltid sig de gör de alltid som tur är . för ni vet inte
hur fina vänner ni är . de är helt sjukt att man kan vara så
lycklig som jag är som har så jävla fina vänner
ni ska verkligen ta vara på den ni är för ni är fina som ni är
och inte som nån annan är! vet inte hur mitt liv skulle se ut
om ni skulle svika mig de hade nog inte
varit lika kul att leva då
jag menar verkligen de jag skriver för de är sant . ni är super
är också glad för eran skull att ni har
 blivit vänner eller hur man
nu ska säga för tidigare var ni kompisar om ni
 nu fattar vad jag
menar men nu umgås ni ! jag kanske inte är den bästa på att
visa attt ni verkligen betyder för mig men
de gör ni jag lovar de
j a g ä l s k a r e r  m e d h e l a m i t t h j ä r t a ♥


Kommentarer
moaa säger:

nästa vecka sover jag hos min syster som bor granne med daniel så kommer äta lunch med er varje dag ;) <3

2010-09-27 | 18:43:11
Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback