Day 07 – Your best friend

de här är faktiskt en väldigt svår fråga eftersom jag har som min 4stjärnor som är mina bästavänner . men sen så vill jag också skriva att stina är min bästavän . men nä vet ni vad! jag har 4a bästavänner som jag älskar otroligt mycke . sen har jag ju andra vänner som är väldigt nära mig och som betyder riktigt mycke också!

Stina hagerman ♥
stina är en riktigt snäll och omtänksam flicka men kan vara jävligt jobbig ibland haha . men hon är jätte fin som hon är! vi har bara umgåts i 3år typ även fast vi gått i samma klass sen 1an . men stina var med frida och dom andra lilla barnen i 7an tills jag en dag frågade om nån kunde följa på stan för jag skulle hämta mina glasögon ingen av matilda emma hanna emelie eller cissi kunden så jag fråga stina och de ville hon jätte gärna . så vi gick på stan ett bra tag sen åt vi på bann thai och de var super gottt!



Hanna ek ♥
hanna är en jätte glad tjej som aldrig är sur vilket ger en väldigt posetiv stämning i hela gruppen ! och hon är snäll men kan bli lite smått irriterad ibland men så är ju alla tjejer haha . men hanna är jätte snäll och tänker på andra än bara sig själv . vilket är super bra . jag har också kännt hanna sen jag gick i 1an vi har umgåts i kanske 3år vi med hanna var bästis med en annan tjej i min klass så då var de bara dom och íngen annan . men nu är vi jätte tajta och trivs bra med varandra !



Matilda perdahl ♥
matilda matilda . min lilla pärla . hon är en jävligt go och snäll tjej som är RIKTIGT omtänksam . hon kan verkligen få än att skratta även fast man är jätte sur eller less så får hon alltid än på bra humör och hennes skratt älskar jag mer än någonsin ! :D haha de är så jävla kul om hon ogillar någon , för hennes kommentarer är så himla sanna och roliga .  de jag vill säga att matilda är helt awesome! fantastik go tjej ! man kan bara inte gör annat än att älska henne!



Emma nedlund ♥ 
igentligen orkar jag verkligen skriva mer men jag ska försöka ! ojoj blondare människa får man nog leta efter haha ! min lilla blondiiee . emma är jätte snäll och trevlig skit glad också för den delen ! jag tycker att vi passar jätte bra ihop och vi klickar verkligen med varandra , tankar om andra osv . emma är en jätte go tjej och betyder super mycke !




som sagt är de ju inte mina ända vänner som betyder jätte mycke ! men de är dom jag är med hela tiden osv ! dom finaste helt enkelt . men sen har vi ju jätte fina människor kvar ! sara cissi moa daniel emelie beda emmao&lina dom betyder också skit mycke för mig !

















älskar er alla super mycke . puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback