de man brann för slocknade..

hejsan allesammans!

hoppas ni mår bra och tar hand om dem ni verkligen älskar . om inte så ta och börja med de nu på engång ! förövrigt är jag i skolan och har matte just nu sen har vi engelska tror jag de var . senare idag vet jag inte vad som händer men får hoppas på en lyckad kväll . har dock INEGNTING planerat vilket känns lite små surt men men ,får ta de med en nypa salt . igår var de den sista matchen denna säsong för luleå hockey vilket känns piss surt för jag älskar verkligen hockey de är nånting som passar mig att titta på . jag trivs verkligen att jobba och sen se matchen huvva så kul de är ! igår gjorde jag dock nånting som jag verkligen skäms för ... jag ångrar att jag ens gick dit . jag ångrar att allt var så jävla pinsamt . varför skulle jag ens gå dit?



....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback