en dag på stan!

hejsan kära ni!

allt bra ? jag mår toppen och är jätte pigg och har varit med hanna och matilda på stan , hittade några skönheter men ingenting fick följa med mig hem , imorgon kommer mina pengar . men har laddat med lite grejer som jag planerar att köpa så småning om . men just nu är jag hos pappa och sitter och läser lite bloggar osv , huvva vad vissa har fin klädstil och utseénde . jaja . jag ska snart ringa matilda för att höra vad kvällens planer blir . senare ikväll kommer jag uppdatera mer , med mycke bilder . och de lovar jag den här gången :) kram på er!








haha oj vad hände här då? ..

JUST NU!

Kommentarer
rebecca säger:

min fina fina elinpelin!

2011-04-20 | 11:50:24
Bloggadress: http://q2werty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback