just nu!

hejsan allesammans! :)

jag sitter just nu och äter en sen middag ! och dug så hungrig jag var . men nu blir magen glad igen! idag var de skola som vanligt var en jätte seg dag men ändå helt okej . men jag har haft så himla mycke tjej värk så har inte varit speciellt konsentrerad idag tyvär .. men hoppas de blir bättre imorgon så jag kan vara mer fokuserad! iaf vi slutade klockan fem över två idag . vilket var jätte skönt skulle igentligen till stan med sara för att äta en sallad och prata riktigt mycke om allting! för hon åker iväg på fredag och dug så tomt de kommer kännas när jag inte har nån att prata med i telefon när jag är påväg hem eller när jag väntar på att en lektion ska börja . eller när hon är påväg hem och har nånting nytt skvaller att berätta ! kommer sakna dig hjärtat mitt!♥ jag antar att alla just nu sitter och väntar på att bigbrother börjar , men de gör inte elin för tv11 är helt spårlöst borta från tvn hm skumt . Jag har bokat tid på vårdcentralen den 6e maj för lite att kolla lite saker har ganska mycke problem med min mage och sånt . Jag spyr jätte lätt och mår illa nästan såfort jag äter . har typ förstört min mage helt och hållet vill också kolla vad jag är allergisk mot .






Kommentarer
moaa säger:

Du kan ha magkatarr :(

2011-04-28 | 10:59:47
Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback