Godmorgon !

Hejsan allesammans! :)

jag har sovit toppen bra i mammas säng inatt för emil sov hos oss så då fick jag ligga där för en natt. iaf jag vaknade runt 11tiden var sjukt hungrig men hade så ont i halsen så fick inte i mig nånting , gjorde nudlar med efter två skedar sprang jag och spydde för de gick inte och svälja . idag har jag bara varit hemma för jag vill bli frisk men tycker att de blir aldrig något resultat . Men om de blir som planerat så kommer stina över ikväll och sover här så imorgon blir de stan och käka lunch på waldorf sen shoppa lite gran skulle jag tippa . Just nu sitter jag och kollar på andra avenyn vilket jag har gjort hela förmiddagen åh de är så bra älskar den serien verkligen!






roligtroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback