de värsta som någonsin har hänt mig!




gamla bilder.. de är mormor på bilderna har inga digitalbilder här på datan på farmor.. Jag saknar min mormor så himla mycket, när hon dog för ett år sen lite mer än de så trodde jag verkligen att jag inte skulle klara mig en sekund utan henne men klara sig de gör man alltid om man bara har mat&vatten men inombords är man helt förkrossad. Jag har inte kvar nån av mina mor&far föräldrar och de är så himla svårt med ett liv utan dem. Så till er som har kvar dem vid eran sida, ta verkligen vara på den tiden ni får vara med dem. Jag vet att man lätt kan säga "men jag ska ut med kompisarna jag hinner inte" men jag LOVAR er man kan inte förlåta sig själv när de väl är försent. De misstaget gjorde jag med min farmor och jag känner mig så jävla dum&världelös för jag saknar henne&mormor så förbannat mycke och jag kan aldrig mer få tillbaka dom till jorden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback