hemma hos hanna.

hejsan allesammans!
jag är just nu hos hanna och chillar, stina&daniel kom nyss de är en massa jävla tjafs som jag fan inte orkar med. omogna jävlar hela högen, idag har jag varit hela dagen med pappa poo anya och sen kom rebecca vi for först till storheden på jakt efter ett par skor till poo vi gick på stadium outlet media markt, sen blev de skokanonen och candy corner och där var linneá från klassen trevlans. sen åkte vi till stan för att köpa en rakapparat till farsan, sist men inte minst gick vi och fikade på börje olssons och då kom rebecca&emil. nej jag ljög vi var också på coop och träffade tomten som anya fick en julklapp av gulligt!
två bilder jag hittade på hannas kära dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback