lita aldrig på någon för den du litar på litar också på nån annan!

jag tänkte berätta lite kortfattat om min lilla dag, inte för att de har hänt något speciellt men ändå. jag började morgonen med att försova mig lite men jag hann ändå med gymnasiebussen (tur) hade svenska hitoria gympa och information&komunikation sluatde med andra ord 16.05 sen efter skolan gick jag på åhléns med matilda&emma en snabbis sen åkte vi alla hem, höll dock på att bussa den bussen fick springa som en jävla gorilla på smedjegatan aja! sen efter de mötte jag rebecca&anya en snabbis sen hem och käka sen skulle jag och hanna och simma men de hade stängt så ja.. de var alltså min lilla dag de




emma matilda sanna&linnéa påväg tillbaka till skolan efter idrotten.


tre bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback