have you ever ?

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel: 19 eller 21 kommer inte ihår hur gammal han var..?
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? det är nog bland de finaste som finns här i livet men de kan också göra så förbannat ont!!
När kramade du någon sist? iförrgår
Saknar du någon speciell person? SARA mer än allt annat!♥♥
Har du svårt för att bli kär? vill jag inte påstå
När pussade/hånglade du med någon senast?: pussa förra fredagen, strula med 4-5veckor sen
Ångrar du det? Nej de gör jag absolut inte, men samtidigt skulle de vara skönare om de aldrig hade hänt!
Är du singel? nej jag är en snigel
När fick du senast en komplimang?: har aldrig fått en komplimang.
Blivit dumpad? ha aldrig haft ett seriöst förhållande, bara i sexårs

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med fler än 50 pers? nej!
Pussat fler än 10 pers: yes i have
Gjort något riktigt dumt? OHJA
Gjort något du verkligen ångrar? mer än nånsin JA
Åkt ambulans? Nix
Gjort nåt olagligt? om jag har ;)
Blivit polisanmäld? nää.. inte vad jag vet iaf
Fått din mamma att gråta? tror de, men inte så jag har sett de själv
Skämts över dina föräldrar? vem har inte gjort de?
Skämts över dig själv? mm
Sagt -jag älskar dig- och menat det? jag säger de bara om jag verkligen menar de, Ja
Dricker du? Det händer
Vilka kläder sover du i? trollor och pappas t-sha
Vad hatar du verkligen? att bli riktigt sårad
Varit kär? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? HAHA ja
Är du ensam nu? ne de bor ett spöke i mitt rum så antar att den är med mig här nånstans :P
Vill du gifta dig? maybe baby
Vill du ha barn? jo MAX två!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Matilda tror jag?
Såg dig gråta? rebecca (min storasyster)
Fick dig att gråta? pappa
Du gick på bio med? ska jag vara helt ärlig kommer jag absolut inte ihåg...?
Skällde på dig? Mammsen

SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? jo, när jag såg en video med justin bieber
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? vet icke
Köpt någonting? Ja
Sjungit? jag sjunger hela tiden
Saknat någon? om jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback