Day 05 – Your definition of love

vet inte riktigt var jag ska börja . asså ska jag förklara vad kärlek enligt mig eller va ? haha jaja jag kör på detta

de flesta av er vet säkert hur de är att vara kär och jag själv har varit de en gång i tiden är tyvär fortfarande kär i den personen , men kan tyvär inte utveckla de . kärlek enligt mig är något fint men samtidigt också nånting som kan göra för jävla ont . de är så mycke jag vill skriva men orkar inte riktigt de skulle nog ta 2timmar haha . anyway jag tycker att de finns olika sorters "kärlekar" man har tillexempel inte samma kärlek till sin familj som man har till sin kille/tjej så att säga . jag har aldirg haft ett seriöst förhållande så jag vet inte riktigt än hur de är att vara riktigt jävla kär i en . vill verkligen skriva mer men har inte tid nu


bilden har ingenting med texten att göra för jag är verkligen inte lebb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback