Godmorgon !

godmorgon allesammans! :D

har ni sovit gott? I have . ska precis börja fixa mig för jag ska till stan och köpa en vår jacka ni får se vilken de blir ;) well måste börja nu innan matilda ringer och skäller ut mig ...'


tror nog aldrig jag har varit såhär ful på en bild...

ang att jag har glasögon på mig så ska jag förklara till er , för ett år sedan hade jag ont i huvudet VARJE dag utan att överdriva . så jag och mamma for till läkaren och kollar om jag hade migräm (migrän)? men de hade jag inte som tur var så vi for till en optiker och kollade upp min syn och de visade sig vara att jag hade lite dålig syn inte mycke men bara lite . sen slutade jag ha ont i huvudet och allt blev som vanligt igen . men tillslut blev jag skit less på att ha glasögon så jag slutade använda dom . OCH jag hade inte ont i huvudet längre och ser helt perfekt men på morgonen så har jag börjat ha dom igen tycker de är skönare när jag läser osv (innan jag går till skolan) fast detta började dock med i förrgår hahah :D men jag trivs med de så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback