vinter land!

även fast jag inte var i topp skick idag så följde jag med rebecca till anyas dagis för att hämta henne sen åkte vi till stan och åt på max med fick i mig 7pommes kanske så ja , sen mötte vi upp emil eller han kom till max . sen gick vi till stadsparken och åkte på "grisen" den där isbanan och jag har aldrig sett en unge med så mycke energi som anya hade idag haha fyfan va hon sprang och lekte ! nu blire bildbomb :D


haha anya sa att de där var en fågel . eller ja de kanske ska likna en
fågel vem vet ?


och såklart ramlade jag ! må ju säga att jag är gode klumpig vet
inte hur många gånger jag har ramlat i vinter ....







knärtunge! :D


aw ! :D


hihih töta :D


fint :)


carro&jessica kom också på besök :)


jessica carro&emil




på denna bild snöar de och på denna...


sönar de inte . hm ;)








hahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback