godnatt!

hejsan allesammans jag vet att jag inte uppdaterade typ nånting igår men jag sov hos stina och var ute hela dagen så jag hade ingen tid till de så ja! och idag var jag med matilda vi såg film och chillade ja ni såg ju att hon också gästade min blogg hihi ! men jag ska sova nu är förbannat trött och  behöver ligga och tänka lite känner jag !


HAHAHA kolla på vänter sida av min neder läpp , jag hade varit hos
tankläkaren och hade bedövat i hela neder käcken och tungan och allt :)


den här blev bättre så hängde min läpp med lite mer ! :)


haha ser ni jag har ju förfan inge smile :o

Kommentarer
stina säger:

förfan jag ser ut som en BIAAAAAAATCH :D

2011-01-26 | 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback