godnatt!

nu är jag svin trött och vill verkligen sova , vet ni jag är nästan helt klar med min header och design den här gången helt själv . typ  hihi ! :D nej men med lite hjälp av rebecca! men de kommer bli super bra , för jag är svin less på speciellt min header just nu så jag kände verkligen för att byta ut den och designen! imorgon ska jag till hälsanshus och klättra jätte roligt ! men friluffsliv . sen blir de vanliga lektioner klockan 12.30 . nä nu vill jag verkligen sova . godnatt !<3


just glömde säga att jag har stickat en mössa i slöjden stina
med visst blev dom balla? haha svin tuffa ju ! :D bild från idag på skolan

stina jag älskar dig så himla mycke och du är verkligen en super tjej . du gör mig glad även fast jag vill vara sur eller arg så säger du alltid ; man kan inte flina om man är arg . då du kittlar mig under hakan och jag dör för de kittlas så mycke ! :D Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart♥

Kommentarer
moaa säger:

snyggingar! <3

2011-01-17 | 22:07:13
Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/
Stina säger:

jävla fin bilden NR1 <3

2011-01-19 | 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback