just chillin!

hejsan allesammans! :D

är allt bra med er då? jag mår toppen är just nu hos hanna och hon duschar så jag passar på att låna hennes dator och blogga . jag vet att jag inte uppdaterade igår men jag sov hos matilda och sen vare hockey sen sov jag sov hanna inatt då så jag hade ingen tid till att blogga tyvär . camen hemma vill inte vara med sen vi har haft virus så ja de går inte heller att ta tråkiga cam bilder tyvär men ska försöka få den i funktion ikv tror jag , men jag ska nog gå på bio med mina ladies om jag får pengar som sagt , men de lösr sig nog , men jag ska också hinna koppla in en hårddisk ikväll . haha har nu mycke att göra känner jag , men jag bloggar mer senare ska kolla facebook åde nu . ha de ! :D


haha i sexan på skolavslutningen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback