sister!

hejsan allesammans! :D

jag var hemma från skolan idag för jag kände att jag inte var frisk alls ! men rebecca tror såklart aldrig på att jag är sjuk men mamma sjukanmälde mig så back off! haha . men jag är just nu hos pappa och kollar på hello kitty med anya ! sweet :) men jag ska snart gå till coop för att möta upp stina , ska handla lite tänkte jag . sen hem till datorn kommer verkligen inte somna ikväll känner jag har sovit till halv4 på dagen så ! men jag ska nu göra allt jag kan för att min hals ska bli bättre , tror jag ska göra ett video inlägg sen :) men ha de



fan va stor hon har blivit alltså!


busig! :D


" de är ju elin med den stora hakan " fan va jag bryr mig oohh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback