TILLBAKA! :D

hejsan allesammans nu kommer uppdateringen vara på topp igen för nu är viruset borta ! :D och de var fär att jag gick in på kissies sida som jag fick de så jävla irriterande alltså . men nu är datan helt på topp igen viihoo ! haha jag är super glad ju . har saknat att blogga som fan ! de är mycket roligt ! jag ska snart till anyas dagis och hämta henne har varit hemma från skolan idag för jag vill bli frisk nångång . så imorgon blir de skola ska verkligen ge gärnet nu vill komma in på de jag verkligen vill gå ! så jag hoppas att jag lyckas men de krävs mycke fritid osv .. men ska gå ner till dagiset nu vi ses snart ! :D


bara en random bild från make-up  sminkningen :D

Kommentarer
moaa säger:

Krya vännen! <3

Ska vi lägga till varandra som länkar? :D

2011-01-13 | 19:18:13
Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/
moaa säger:

Haha, vet att du menar väl när du säger så fast de låter ganska kul ;) <3

2011-01-13 | 20:24:41
Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback