natt..

Hejsan finisar!

med mig är allt bra (nästan) fortfrande lite frågetecken kvar i huvudet men låtsas som om de inte finns. Idag kom mamma och väckte mig klockan tio de var ganska fult väder ute då så jag hjälpte henne med att tvätta och städa lite här och var , när jag var klar med de gick jag till aronsbadet med poo&anya och bada och solade som bara den lite senare åkte jag till storheden med matilda och emma handlade lite nödvändigheter på rusta typ topps&bomullsrondeller men strosade vi bara runt på alla möjliga affärer glömde säga att jag for dit med hanna emma&matilda synd att inte stina kunde följa , iaf så sen tog vi bussen hem och jag och hanna hoppade av på coop och gick runt och snackade girl talk. men nu är jag skit trött och ska lägga mig brevid teddy och försöka sova! godnatt gullisar :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback