Just nu.

hejsan allesammans! :)

mitt internet funkade inte igår alls sen klockan sex på kvällen ungefär så jag hade ingen möjlighet till att blogga men nu funkar de som vanligt igen . idag sov jag bort HELA dagen och gissa om jag hatar mig själv för de eller eh jo! typ finaste och varmaste dagen på 6dagar och sen sover jag bort jajamensam! men jag kommer slänga in blider på de jag köpte igår osv , kortfattat om kvällen jag for till matilda där jag fixade lite mer smink&hår sen mötte vi upp stina sen cyklade vi till tivolit på coop arena parkeringen helst inget jag gör om! sen gick vi till kvantum där våra cyklar stod , cyklade hem och kom hem vid elva .  men ska kolla på en film nu!








kan tyvär inte vara seriös när jag tar cam bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback