NÄ NU!

känner jag att jag måste blogga ! usch och fy på mig jag har inte gjort de på super länge . mina dygn har varit helt upp och ned . och jag har varit ute till 5på morgonen hela veckan nästan och sen sovit till 4 på eftermiddagen , asså hur kan man kasta bort sitt SOMMARLOV så som jag gör ? asså de är ju helt sjukt fyfan säger jag bara . jaja gjort är gjort vad jag göra nu liksom , under tiden ni har haft de jätte tråkigt för luleås bästa bloggerska inte har bloggat (skämt å-sido) så har jag hunnit skaffa mig en ny lur . fick en Sony Ericsson Xperia X8 av världens bästa pappa Göran TACK !♥ och skolavslutning har de också varit ojoj vad tiden har gått fort på två veckor(?) och jag har haft de svin tråkigt för jag inte har bloggat , men har inte orkat! vilken dålig människa jag har varit alltså ! haha helt sjukt ju ! jaja nu idag nya tag nya blogginlägg . ny dag imorgon HURRA!






jag just nu iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback