....

hejsan allesammans! :D

jag vet att min uppdatering har varit sjukt dålig men mina dagar har varit väldigt olika . en dag har jag mått kanon andra dagen inte bra alls.. osv men jag kan ju säga att man mår ju verkligen inge bättre av att alla håller på att säga att jag är fet osv . känner att de värmer som fan . anyway så ska jag färga håret ikv och vara med stina&daniel vilket känns jätte skönt behöver prata ut om livet lite . men har min lilla anya i min famn just nu och ger mig så mycke kärlek så jag vet inte vad , i love her so much♥






om du inte hade kommit till världen hade mitt liv sätt annorlunda ut .
och jag är så jävla glad att du finns . du kommer aldrig behöva vara rädd för jag
finns alltid vid din sida no matter what . min prinsessa du är så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback