döööö!

hej på er!

kan ju börja med att säga att ord kan inte beskriva hur jävla irriterad och arg jag är just nu och vilket jag har varit de HELA dagen sedan jag kom hem från skolan, kan tyvär inte göra nånting åt de men när nån i min familj säger åt mig om vad jag ska göra eller vad som är rätt eller fel får jag DAMP asså jag sitter och typ brinner för jag blir så irriterad. Mén jag tror att de är för att de är så sjukt mycke som händer i mitt liv just nu allt är så tungt och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. iaf så har jag inte gjort nånting idag förutom att jag sov från klockan 16.00 till typ tio LESS!  jag som skulle till gymmet och allt åh nu blir jag bara mer arg för varje ord jag skriver, men nu ska inte ni behöva läsa om mina aggritions problem nå mer bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback