sinnesjukt

tänkte bara skriva ett snabbt inlägg..

for ju som sagt på hockey idag med emma&hanna och jag måste säga att jag har aldrig sett lule spela så dåligt som dom gjorde både första och andra perioden de var ju bara tragiskt att se dom bli så utskämda som dom blev, iaf så har jag aldrig varit så arg och upprörd i hela mitt liv då jag bara har kollat på en ishockey match men de var så jävla sjukt hur dåliga dommarna var och andreas jämtin VILKET JÄVLA SVIN förlåt för ord valen men på ren svenska då är de ju bara sant. sen så blev Daniel Mannberg armbågstacklad av jämtin och de aset fick matchstraff vet inte riktigt hur de gick för han men han spelade iaf inge mer den matchen, Mannberg är faktiskt en favorit hos mig han verkar så oskyldig och go, han blir dessutom bara bättre&bättre för varje match som han spelar, och töntig som jag är började jag SÅKLART stor lipa när mannberg låg på isen och jag trodde han hade dött där ett tag och allt blev bara kaos i hela hallen folk börja slänga en massa saker osv, skriver mer imorgon om detta.




så himla söt&go helt enkelt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback