fade into darkness.

Jag har insett att min senaste kyss var: Den absolut bästa och den sista av nog världens finaste..
Jag pratar: för mycke
Jag tycker om: göran persson
Jag avskyr när: man har för höga förhoppningar


Mina absolut närmaste vänner är: har inga vänner.
Min första vän hette: Emma olsson
Kärlek är: de värsta som finns!
När jag borstar tänderna: dreglar jag som fan


emelie saknas

När jag lagar mat:
går allt fel
Jag tänder på: bad boys
Det sexigaste yrket är: snickare
Det är charmigt när: killar är blyga men inte för blyga för då blir de bara jobbigt.



Jag är rädd för: att bli sårad
Den värsta känslan är: när man tycker om nån riktigt jävla mycke medans den andra babblar om att vi bara ska vara svin bra vänner så säger man knappt hej till varandra i slut ändan..
Den bästa känslan är: att vara hög som ett hus
Jag är bäst på: att visa känslor när man som minst ska de.
Jag är sämst på: ljuga
Om jag var ett djur skulle jag vara: en hund
Om jag var en insekt skulle jag vara: en spindel




Om jag var ett redskap skulle jag vara: En elvisp
Jag kommer alltid vara: mig själv
Det finaste som finns är: anya
Till sommarn 2012: ska jag inte se ut som mount everest
Sist jag grät var: ungefär tre veckor sen, när hela mitt liv rasade och jag blev bara luft i dina ögon.
Jag kan: ge utan att ta
Jag kan inte: bli tagen på allvar.



När jag vill tänka går jag: Ut och går eller till graven
När jag ritar så ritar jag: stäck gubbar
Min mobiltelefon är: seg



När jag vaknar på morgonen:
går jag ut på ballkongen
Innan jag går och lägger mig: tänker jag alldeles för mycke!
Just nu tänker jag på: ett drägg
Bebisar är: sùta
Idag har jag: varit på coop
Ikväll ska jag: plugga
Imorgon kommer jag: Kolla på teater om kondomer
Jag vill verkligen: försvinna

Jag har insett att min senaste kyss - var sjukt underbar...
Jag pratar - ?
Jag tycker om - dig♥
... Jag avskyr när folk - käftar, tror dom är nå!
Mina närmaste vänner är - jennifer&amanda♥
Min första vän hette - Ronja?
Kärlek är - ibland jobbigt & svårt.. men ändå helt underbart!
När jag borstar tänderna - kollar jag mig alltid i spegeln ;$
När jag lagar mat - blir de inte så lyckat,
Jag tänder på - boYs
Det sexigaste yrket är - nått smexit ;d
Det är charmigt när - ?
Jag är rädd för - spindlar!!!!!!!!!!!!
Den värsta känslan är - att upptäcka att någon man trodde var speciell var precis som alla andra...
Den bästa känslan är - typ kärlek, i
Jag är bäst på - att vara mig själv.
Jag är sämst på - Haha matte,
Om jag var ett djur skulle jag vara - en fågel hHhhaha
Om jag var en insekt skulle jag vara - ?
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - haha är studsmatta ett redskaP?
Jag kommer alltid att vara - mig själv.
Det finaste som finns - är HAN♥
I sommar - ska jag ha kul!
Sist jag grät var - nån dag sen,
Jag kan - massor.
Jag kan inte - massor.
När jag vill tänka går jag - för mig själv,
När jag bakar så bakar jag - olika?
Min mobiltelefon är - ganska ny?
!När jag vaknar på morgonen - hahaha går jag på toa xd
Innan jag går och lägger mig - smsar jag med underbart folK!
Just nu tänker jag på att - Han ska bli min♥
Bebisar är - söta men jobbiga.
Idag har jag - varit på skolan.
Ikväll ska jag - Smsa och prata i telefon?
I morgon kommer jag - ha chilldaaaaaaag
Jag vill verkligen - Att han ska bli min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback