Hos stina

hejsan allesammans!

jag är just nu hos stina vi har just käkat pizza som hennes mamma har gjort och de var super gott! vi ska typ plugga lite grann och snacka skit like always u know ;) nä men girl talk ni vet. idag var de skola som vanligt och de var lika tråkigt som vanligt haha, men jag har haft jätte ont i huvudet ända sen igår på morgonen så de är ju inge vidare men de är bara att bita ihop antar jag, ihelgen har de varit lugnt och skönt förutom i lördags för då somnade jag så himla sent he-he men nu ska vi se en film så see yaah!




två bilder från förra helgen..


myser på som vanligt med goá matilda ♥♥


i love you all!


när jag fyllde 16år!
lite bilder från stinas dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback