min helg.

hejsan allesammans!

jag tänkte ta och berätta lite om hur min helg har sett ut, kan ju börja med fredagen. på dagen hände ingenting men sen på kvällen kom tjejerna över till mig vi fixade oss lite sen drog vi ut och gick en liten promenad och snackade en massa skit, nej men girltalk u know ;) vi kollade lite filmer hos mig och käkade godis osv . på lördagen vaknade jag ganska sent vid två tiden jag tänkte åka till stan men de blev aldrig av så jag for till emma och var med henne och matilda ett tag sen for matilda hem så gjorde emma en super god middag! oxfilé med lök, pommes, svamp sås och sallad MUMS va gott de var. sen var jag och emma med alla andra tjejer på kvällen.














seriös osv...

älskar er alla mina bitches♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback