Detta kan förändra hela ditt liv!

Jag har länge följt en blogg som heter bissy.blogg.se , en tjej som fick cancer som 17åring och gick igenom en hemsk fas i hennes liv men var alltid så stark och hade viljan .viljan att leva .att inte dö att inte vara svag , och jag började läsa hennes blogg när hon precis hade fått veta att hon hade cancer sen dess har jag alltid läst den .jag satt alltid och grät när jag läste hennes blogg man blev så himla rörd! hoppet om att leva , fan va vi som är friska har de bra igentligen men de fattar man inte förens man ligger där själv... idag mår hon bra och är cancer fri men de har inte varit lätt de hon gått igenom . tycker verkligen ni ska ta er en titt i hennes blogg super söt tjej dessutom!




hon är också med i denna video . så himla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback