lite mobil bilder...

Godmorgon allesammans! :D

har ni sovit gott? de har jag iaf fast har dock inte varit i skolan idag tänkte att fan nu vill jag verkligen bli frisk på riktigt så jag stannade hemma men de var också väldigt skönt att sova ut , iaf igår for jag till storheden med stina daniel cecilia marcus och arbnor vi hade de jätte trevligt och mysigt eftersom de ösregnade och vet ni vad haha? de gick igenom vatten i mitt paraply så jag bli ändå lite blöt i håret... men idag vet jag inte vad tjejerna har planerat så vi får se vart vinden tar än!






















haha ursäkta bilden men shiiiiit va brun man var jämfört med nu , åh vill ha sommar året runt!




haha fagert..


åh flikkor! ni är helt underbara lovelovelove you all!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback