saknaden är enorm

asså jag vet inte riktigt vart jag ska börja men känner att de skulle vara skönt att få skiva av mig lite grann. De är så galet mycke som händer just nu i mitt liv på både bra och dåliga sätt. Jag vet inte varför men på senaste tiden har jag börjat tänka väldigt mycke på saker som jag tidigare har försökt förtränga. jag har varit väldigt svag och bara sett de negativa med allting.

men en sak har jag lärt mig: hur mycke du än saknar någon i ditt liv så måste du ändå försöka gå vidare i livet och blicka framåt. ta hand om de som finns kvar och se till att spendera tid med dem istället för att sitta och deppa hela dagarna för den dagen du förlorar dem ångrar du att du inte tog vara på den tiden ni hade tillsammans.


hemsk bild på mig men who cares?


du&farmor finns i mina tankar varenda dag och jag kommer aldrig sluta sakna eller älskar er ♥
sen vill jag också tacka dom människorna som har stöttat mig när de varit som jobbigast, ni vet vilka ni är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback