städat&sjuk

Hejsan allesammans!

idag har jag varit en riktigt hurtig tjej, har städat hela mitt rum från topp till tå, bytt sängkläder osv, även fast jag har feber och riktigt hes.. jaja de behövdes verkligen, nog för att jag städade i lördags men ja. sitter just nu och väntar medans reklamen ska ta slut, ser på lyckan i LA. håller dessutom på att löka ihjäl, ska ta yttligare ett kallbad lite senare.. åh va jag är hängig i kroppen idag :(


haha kolla kudden som ligger under den översta till vänster,
där ser man lite att se står "godnatt prinsessa" haha fyfan vilken tönt jag är :D




lite tomt är de fortfarande utan gardiner,
men ska hänga upp en stor luleå hockey flagga till höger på bilden,
fast inte prick där utan mer mot dörren :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback