Thailand snart!

JUUUUUSTE! har ju glömt att berätta att jag ska till Thailand den tjugonde juni, dock är de regn period där då hahaha! jag lär ju simma mig fram igen gatorna för som säkert alla vet så blir de ju inte lite vatten när de är regn period och regnar som bara den. taggar iaf kanon mycket, dock tror jag de är flygresan jag taggar mest till. och gå runt på flygplatser åhh de är fan livet!
jag var 14år då jag var där sist om jag inte minns helt fel..










haha jag måste bara berätta. dessa söta burmeser blev alldeles till sig när de såg mig och rebecca för de berättade att de aldrig hade sett vita människor förr, speciellt aldrig nån med blont hår och blåa ögon så de ville så gärna takort med oss och så klart fick dem ju det! alla skulle också komma fram och känna och kolla på mitt hår och frågade flera gånger om de var peruk haha. de var lite små roligt!







HAHAHAHAH seriöst hur jävla mycke vägde jag egentligen?!








jag :p








haha anya var värsta knubbsälen när hon var liten som ni ser, så jäkla söt ansky :D


gud vad jag saknat pookie, ska verkligen bli kul att träffa henne igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback