luleåkalaset 2012

började fredagen med en bastu med emma, vi fräschade till oss rejät och åt god middag osv.
 
vi började sakta men säkert att fixa oss och såhär fick mitt resultat bli, dock var jag inte färdig sminkad här hehe
 
och min fina emma!
 
 
sen mötte vi upp våra tjejer och börja köra igång!
 
kalaset levererade så på morgonen började vi röra oss hemåt!
 
fast kvällen slutade inte så bra som jag hade tänkt mig, känner dock inte för att skriva ut här vad egentligen hände. fan va ful jag är i profil föresten HAHAHAH
 
fick lite ajaj men de kunde inte hindra mig så körde ändå på en dag två!
 
hahaha, asså bara för att jag letar som fan hittar jag inte bilderna från lördagen men dem kommer upp så fort jag fått fatt i dem! vågar dock inte heller lägga ut nå mer bilder ifall dem vore olämpliga heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback