tjöör bara tjör!

Hejsan allesammans! 
 
jag ber om ursäkt för den extremt låga uppdateringen men de var varit så mycket nu på senaste tiden så jag har ingen tid till att blogga men jag ska gör allt jag kan för att slänga in nått inlägg då&då. Luleåkalaset var helt okej, fredagen var väl kanske inte lika bra som lördagen, eller fredagen var roligare eller asså nae jag vet inte... haha! föresten så funderar jag på att gör en ny blogg, nytt namn också kanske byta till finest eller myshowroom? fast de är inte säkert för jag tycker om att allt gammalt är kvar på samma blogg men vi får se. på fredag slutar jag sommarjobbet ÄNTLIGEN säger jag bara, så då kommer de iaf upp outfits varje dag i vanlig ordning vilket ska bli hur kul&skönt som helst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback