Hej mina fina bloggläsare! Jag tycker om er jätte mycket, visst vet ni det?

Som sagt HEJ! Jag saknar er hela tiden, tänker på att blogga överallt när jag skiter, äter, andas, blinkar och till och med när jag ser på porrnografi! Ja, ni är min insperation, ni är mitt hjärta och min själv. Jag kommer ihåg den dagen jag startade min blogg, då kollade änglarna ner på mig och er bloggläsare och sa: Alltid.
JAG ÄLSKAR ER! NI ÄR DOM BÄSTA FANSEN I VÄRLDEN!
Jag som kämpar! Köpte en ny spade igår på stan! Jätte fin och extra pris!!!!!!
Saknar frisyren! Hade ny drapperier också! Ser ni??? Jätte fina, köpta på extra pris också!! Fan vad jag älskar rusta!!!
Outfit bild från igår! Har ni synpunkter på min klädsel? Lämna en kommentar gärna111!!
VISST HAR JAG FÅTT MUSKLER? Jag känner bara hur min kropp och själ förändrats, mår toppen fint! Verkligen, känner bara hur pigg och fräsigt glad jag har blivit. Cred till mig själv, kämpat för mmin framtid. Tack Elin Harila, du har gjort mig så bra! Jag älskar mig själv idag och det mina bloggläsare ska ni ta med er i livet! Så tänk på Elin Harila nästa gång ni tvivlar på er själva för jag har bevisat att med mod och persererens kan man göra allt. Perserens förresten! Ett nytt ord jag lärt mig! jÄTTE BRA ATT KUNNA SÅ NU VET NI1
Snart 4 år! Fyfan vad jag älskar dig baby! Du & jag mot världen, idag, igår och föralltid! Tror babe ska bjuda mig på bio och middag om två dagar när vi alltså firar våran 4års dag!
Har varit och shoppat! Vill ni ha tips om var ni kan hitta sånt här? Lämna en kommentaar så gör jag en video om affären!  Svårt att fynda som jag men jag kan visa er tricken så ni kan klara det med!!!!

Kommentarer
Stina säger:

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2012-02-25 | 18:24:34
Bloggadress: http://sneeaky.blogg.se/
julia säger:

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA

2012-02-26 | 18:39:02
Bloggadress: http://jjulialundbeck.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback