every body need to know

jag måste få skriva av mig lite för de känns inte riktigt helt rätt de här..

Jag får jämt höra att jag är fin som jag är och jag verkligen inte behöver träna och blabla. MEN jag får också jämt höra att är den "feta", att jag inte kommer igenom dörrar för jag är så stor&bred. Man försöker stänga öronen och inte bry sig, men jag LOVAR er när man har hört de nog länge&ofta börjar man faktiskt ta åt sig riktigt mycke. Men då kommer alltid mina finaste vänner och trösar en och säger att de är bara avundsjuka på mig för jag är så fin som jag är vilket de inte är osvosv. men nu är de såhär, de är så sjukt fint av er och av mina nära&kära att ni säger att jag duger verkligen som jag är. exakt jag DUGER men de är inte allt. jag har inte den finaste kroppen, men vet ní vad? jag jobbar på de. För nu är de tamefan dags att jag, JAG själv Elin ska må bra och kunna känna mig så fruktansvärt snygg. den känslan har jag aldig upplevt därför vet jag inte hur de är att sakna den känslan. Jag vill kunna gå ut med ett riktigt leénde på mina läppar och känna mig riktigt nöjd. Jag gör de här för MIN skull, de är jag som påverkas av de och de är de bästa av allt. de är jag som kommer svettas ihjäl och kämpa som aldrig förr, för nu är de slut på stoleken XXXL.


den dagen jag kan vara så här glad igen kommer jag verkligen sväva på moln. NU KÖÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback