min helg

i fredags sov jag som sagt hos cecilia med matilda. Hela högen var sjuk så vi låg och hostade och använde flera toarullar så vi skulle överleva hela kvällen. vi kollade också på filmen "pianisten" en förintelsefilm. Rekomderas om ni inte sett den. iaf sen i lördags var i hos emma ett litet tag sen hamnde vi på en fest på östermalm där vi träffade fina ewe&moa, länge sen man såg dem så de var jätte kul att träffa dem! de var vissa trevliga killar där men de var tyvär några tjejer där som stod och skrek saker om mig&mina vänner ganska synd ändå med tanke på att jag aldrig sett brudarna förr aja uppmärksamhet kallas väll de? men sen ringde en av tjejerna och bad så mycke om ursäkt. hon insåg väl att de var ganska fel de hon hade gjort, men de uppskattades verkligen så de känns bra nu. efter de skulle jag och stina egentligen med emma&matilda till bv men de var så kallt så vi vandrade hem. synd att jag inte följde med rebecca till max måste jag säga hehe ;)




såklart skulle snorstina komma med sitt kaxiga finger (som vanligt) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback