lite av varje.

nu är jag äntligen hemma. Eller jag har varit de sen tre ungefär, har lagat mat och städat lite. Just nu sitter jag och kollar lite hockey klipp får gårdagen och tänker hur i hela domarna bedömde. Blir så jäkla arg alltså, Måste också bara säga att jag blir lite smått irriterad på de som säger att hockey bara är ett spel, och ja såklart är de ett spel men de är SÅ MYCKET MER än bara ett litet spel! jaja nu ska jag upp med humöret och sluta klaga på några värdelösa idioter. För jag försöker verkligen undvika tråkigheter och onödiga saker i min blogg men när de tyvär är en del av mitt liv så kan jag icke mycke göra åt den saken att jag skriver om de med tanke på att jag är sjukt öppen i min blogg, skriver om inpricip allt här! vilket jag hoppas att ni uppskattar.


två favoriter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback