en dag på klubbviken

Hejsan allesammans!
 
jag har för inte så länge sedan kommit hem från klubbviken med Matilda, gud så mysigt vi hade det måste ja säga tyvärr blåste de ganska mycke så vi sprang runt och letade lä hela tiden och de slutade med att vi låg "under" en minigolf ramp. Igår var jag med Stina på storheden, vi gick runt över allt och åt på max. Var så himla kul att träffa henne igen med tanke på att jag inte träffat henne på tre veckor ungefär.. men jag ska snart ut med stina sen hämta upp matilda men ja vet inte säkert måste ringa henne först!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ni måste verkligen hålla med om att de är gode fint på klubbviken! hehe ja vet matilda att du inte tyckte om den här bilden men vetu vad de skiter jag i nu för jag vill verkligen att du ska veta en sak och de är att du är så himla underbar och jag behöver dig i mitt liv, nån som kan styra upp de till mig när de är för tungt att göra det själv! åh man blir helt glad när man kollar på bilden haha, fan va fin du är hjärtat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback