Thailand #1

Här har ni fina Anya på planet påväg till Thai
 
framme i Bangkok..
 
skulle vi skriva på en massa jobbiga papper..
 
poo&anya på Suvarnabhumi Airport 
 
@Suvarnabhumi Airport 
 
efter 50mins bil färd var vi äntligen framme i de hus vi skulle bo i under en natt
 
fin platsblomma :p
 
dem hade en väldgit fin utegård eller vad man nu ska kalla det där vart vi sov i en natt. det var föresten hos poo's kusin och där fanns de ett litet öppet akvarium, gissa om anya var i himlen? 
 
och såhär såg huset ut, lyxigt med andra ord för att vara Thailand
 
sen for vi till något stort shoppingcenter, och gud vad de var mycke affärer. man gick ju nästan vilse..
 
i samma galleria
 
sen hittade vi en lek/spel hörna så vi lät anya leka för fulla muggar 
 
 
glad tjej!
 
och såklart hittade jag direkt till bollhavet så jag låg där ett bra tag och bara njöt medans anya sprang runt och lekte
 
som sagt, glad tjej!
 
 
i lek/spel hallen
 
sen var det färdig lekt och då var de bara att sätta igång med shoppandet, äntligen!
 
MIN FÖRSTA SWENSEN'S GLASS PÅ 4ÅR, gissa om jag njöt? om ni inte har provat äta glass där så är det ett MÅSTE för det ingår verkligen i en resa till thai eller asien!
 
anya glass!
 
efter glassandet var det också färdig shoppat så de var bara att vara nöjd och ta sitt pick pack och åka hem igen..
 
men det gjorde inte mig nånting för då satte partyt igång isället!
 
vi började lugnt på Koi men den här bilden togs lite senare på Demo.
 
Christina&pookie, snyggingar!
 
fina flickor på Demo
 
cheers!!
 
GODMORGON! första natten i Bangkok
 
den natten sov jag i pookies hus och här ser ni hur "medelklassen"bor
 
 
nånstans mitt i Bangkok
 
åh älskling ♥♥
 
ett parkeringshus ;b

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback