trästocks 2012

vi tog alltså bussen från luleå till skellefteå och här ser ni Théa&filippa!
 
och såfort vi kom fram och hade fått upp tältet så började vi dra igång
 
 
här ser man bara några tält men jag hann aldrig ta nå bilder på hela campingen innan min kamera dog..
 
efter några timmar var jag redan så här risig och då var de bara att börja om på nytt och byta outfit och fräscha om sig..
 
söt filippa sitter inne i sitt mobbade tält ;)
 
hanna var lite glader!
 
fina emma!
 
filippa, hanna, matilda emma och théa ♥
 
 
jag och hanna!
 
fina théa!
 
 
en väldigt stabil bild på mig vid äckel toaletterna, kul att jag står mitt emllan massa toapapper hahaha
 
filippa&jag ♥
 
ewelina&moa, snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback